Producenci
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
NAJCZĘSTSZE PYTANIA
 
 
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienie, które zostało złożone i opłacone, do godz. 11:00 zostanie wysłane jeszcze tego samego dnia.


Pamiętaj, że księgowanie płatności wykonanej przelewem może potrwać nawet kilka dni. Jeżeli chcesz przyśpieszyć realizację zamówienia, prześlij potwierdzenie wykonania przelewu na maila.


Potrzebowałabym większej ilości włóczki, niż jest na stanie w sklepie, mogę prosić o jej sprowadzenie?
Oczywiście! Jeżeli interesuje Was większa ilość danej włóczki, kolor lub rodzaj, którego nie mam aktualnie w sklepie, napisz  do mnie (motek@motek.com.pl)! Spróbuję spełnić każde życzenie :)


Bardzo zależy mi na szybkiej wysyłce, czy jest taka możliwa?
Zamówienia opłacone (zaksięgowana płatność) do godziny 11:00 będą wysłane tego samego dnia.
W awaryjnych sytuacjach, napisz do mnie.


Która opcja dostawy jest najszybsza?

Wybierając dostawę kurierem (DPD), na 99% przesyłka będzie w Twoich rękach kolejnego dnia roboczego, po  jej wysłaniu :)


Czy mogę liczyć na rabat?
Stałe rabaty naliczane są dla zarejestrowanych klientów, którzy osiągają kolejne progi rabatowe składając zamówienia. 



Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?
 Tak, po wyraźnym zaznaczeniu na etapie składania zamówienia (należy podać dane odbiorcy, zaznaczyć opcję 'firma' i wpisać numer NIP), istnieje możliwość wystawienia faktury VAT na każdy towar dostępny w sklepie.


Czy podane na stronie ceny są aktualne?
Wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są uaktualniane na bieżąco. Ceny aktualne są jednocześnie wyświetlane w chwili składania zamówienia.
 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl