- AKCESORIA
- ANGORA
- BONY PREZENTOWE
- CZASOPISMA / WZORY
- SZNUREK
- ALPAKA + MIESZANKI
- BAWEŁNA + MIESZANKI
- JAK (YAK)+ MIESZANKI
- JEDWAB 100%
- JEDWAB - mieszanki
- KASZMIR
- KORDONKI
- LEN + MIESZANKI
- MOHER + MIESZANKI
- PAPIEROWE / RAFIA
- WEŁNA MERINO (MERYNOSA)
- WEŁNA OWCZA
- WEŁNA WIELBŁĄDZIA
- WEŁNA - MIESZANKI
- WISKOZA +MIESZANKI
- WŁÓCZKI CIENKIE
- WŁÓCZKI typu LACE
- WŁÓCZKI FANTAZYJNE
- WŁÓCZKI GRUBE
- WŁÓCZKI SKARPETKOWE
- ZAMIENNIKI "MOHERU"
- Z POLIAKRYLEM lub/i POLIAMIDEM
- PRZYKŁADOWE PRACE
- OUTLET
- Nowości
- Promocje
11,41 zł
Cena regularna:
12,40 zł
11,41 zł
Cena regularna:
12,40 zł
11,41 zł
Cena regularna:
12,40 zł
11,41 zł
Cena regularna:
12,40 zł
11,41 zł
Cena regularna:
12,40 zł
11,41 zł
Cena regularna:
12,40 zł
11,41 zł
Cena regularna:
12,40 zł
11,41 zł
Cena regularna:
12,40 zł
11,41 zł
Cena regularna:
12,40 zł
11,41 zł
Cena regularna:
12,40 zł
11,41 zł
Cena regularna:
12,40 zł
11,41 zł
Cena regularna:
12,40 zł
11,41 zł
Cena regularna:
12,40 zł
11,41 zł
Cena regularna:
12,40 zł
11,41 zł
Cena regularna:
12,40 zł
11,41 zł
Cena regularna:
12,40 zł
11,41 zł
Cena regularna:
12,40 zł
11,41 zł
Cena regularna:
12,40 zł
11,41 zł
Cena regularna:
12,40 zł
11,41 zł
Cena regularna:
12,40 zł
REKLAMACJE
Niezgodność Towaru z umową
Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Towar bez wad, zgodny z umową. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta za niezgodność Towaru z umową na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Jak złożyć reklamacje?
Reklamacja może zostać złożona pisemnie na adres: Eliza Mytych – Kumańska „MOTEK”, ul. Szkolna 14, 26 – 026 Morawica, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: motek@motek.com.pl
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- dane osoby składającej reklamację (imię, nazwisko, adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mail),
- wskazanie braku zgodności z umową wraz z datą stwierdzenia niezgodności,
- żądanie sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy,
- dokument potwierdzający zawarcie umowy (dokumentem tym może być na przykład paragon fiskalny, faktura VAT, wydruk z karty płatniczej, nr zamówienia lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy.
Termin rozpatrzenia reklamacji
Sprzedawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Rękojmia dla Przedsiębiorców
Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Towar lub brak zgodności Towaru z umową wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą zostaje wyłączona (podstawa prawna: art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego).
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń:
- zwrócić się z wnioskiem o rozwiązanie sporu do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Kielcach, ul. Sienkiewicza 76, 25–501 Kielce http://www.wiihkielce.pl
- złożyć wniosek o rozpoznanie sprawy przed stałym polubownym sądem konsumenckim, działającym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,
- skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów,
- skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej świadczonej pod numerem Infolinii konsumenckiej 801 440 220 oraz 222 66 76 76, czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8: 00 – 18: 00 (koszt połączenia wg taryfy operatora), lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: porady@dlakonsumentow.pl.
Konsument może złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i / lub zawartej internetowej umowy o świadczenie usług. Jednocześnie Sprzedawca przypomina, iż adres poczty elektronicznej do kontaktu to: motek@motek.com.pl
Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa punkt kontaktowy udzielający informacji Konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiazywania sporów konsumenckich. Pomoc udzielana jest pod numerem telefonu 22 55 60 333, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt.adr@uokik.gov.pl. Z pracownikiem Punktu można również spotkać się osobiście w Centrali UOKIK pod adresem: Plac Powstańców Warszawy 1, 00 – 950 Warszawa.
Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną, można zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: motek@motek.com.pl oraz w formie pisemnej na adres: : Eliza Mytych – Kumańska „MOTEK”, ul. Szkolna 14, 26 – 026 Morawica.
Reklamacja powinna zawierać przedmiot reklamacji wraz z uzasadnieniem, a także wskazanie danych kontaktowych osoby składającej reklamację (imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail).
Usługodawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania, przesyłając odpowiedź zgodnie z wybranym przez Usługobiorcę sposobem.
Formularz reklamacji - niezgodność towaru z umowa - wymiana
Formularz reklamacji - niezgodność towaru z umowa - odstąpienie