Promocje
Alpha 05 - granatowy
Alpha 05 - granatowy

11,41 zł

Cena regularna: 12,40 zł

Najniższa cena: 12,40 zł
szt.
Alpha 10 - czarny
Alpha 10 - czarny

11,41 zł

Cena regularna: 12,40 zł

Najniższa cena: 12,40 zł
szt.
Alpha 101 - melanż niebiesko-granatowy
Alpha 101 - melanż niebiesko-granatowy

11,41 zł

Cena regularna: 12,40 zł

Najniższa cena: 12,40 zł
szt.
Alpha 106 - melanż różowy
Alpha 106 - melanż różowy

11,41 zł

Cena regularna: 12,40 zł

Najniższa cena: 12,40 zł
szt.
Alpha 116 - melanż zielony
Alpha 116 - melanż zielony

11,41 zł

Cena regularna: 12,40 zł

Najniższa cena: 12,40 zł
szt.
Alpha 15 - ciemna oliwka
Alpha 15 - ciemna oliwka

11,41 zł

Cena regularna: 12,40 zł

Najniższa cena: 12,40 zł
szt.
Alpha 205 - jasny niebieski
Alpha 205 - jasny niebieski

11,41 zł

Cena regularna: 12,40 zł

Najniższa cena: 12,40 zł
szt.
Alpha 218 - zielony
Alpha 218 - zielony

11,41 zł

Cena regularna: 12,40 zł

Najniższa cena: 12,40 zł
szt.
Alpha 220 - pomarańczowy
Alpha 220 - pomarańczowy

11,41 zł

Cena regularna: 12,40 zł

Najniższa cena: 12,40 zł
szt.
Alpha 228 - beżowy camel
Alpha 228 - beżowy camel

11,41 zł

Cena regularna: 12,40 zł

Najniższa cena: 12,40 zł
szt.
Alpha 23 - ecru
Alpha 23 - ecru

11,41 zł

Cena regularna: 12,40 zł

Najniższa cena: 12,40 zł
Alpha 233 - beżowy cappuccino
Alpha 233 - beżowy cappuccino

11,41 zł

Cena regularna: 12,40 zł

Najniższa cena: 12,40 zł
szt.
Alpha 34 - czekoladowy brąz
Alpha 34 - czekoladowy brąz

11,41 zł

Cena regularna: 12,40 zł

Najniższa cena: 12,40 zł
szt.
Alpha 37 - ceglasty
Alpha 37 - ceglasty

11,41 zł

Cena regularna: 12,40 zł

Najniższa cena: 12,40 zł
szt.
Alpha 41 - popielaty
Alpha 41 - popielaty

11,41 zł

Cena regularna: 12,40 zł

Najniższa cena: 12,40 zł
szt.
Alpha 70 - bordowy
Alpha 70 - bordowy

11,41 zł

Cena regularna: 12,40 zł

Najniższa cena: 12,40 zł
szt.
Alpha 86 - pastelowa zieleń
Alpha 86 - pastelowa zieleń

11,41 zł

Cena regularna: 12,40 zł

Najniższa cena: 12,40 zł
szt.
Alpha 87 - żółty
Alpha 87 - żółty

11,41 zł

Cena regularna: 12,40 zł

Najniższa cena: 12,40 zł
szt.
Alpha 97 - ochra
Alpha 97 - ochra

11,41 zł

Cena regularna: 12,40 zł

Najniższa cena: 12,40 zł
szt.
Alpha 99 - rudy brąz
Alpha 99 - rudy brąz

11,41 zł

Cena regularna: 12,40 zł

Najniższa cena: 12,40 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje

REKLAMACJE

 

 

Niezgodność Towaru z umową

Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Towar bez wad, zgodny z umową. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta za niezgodność Towaru z umową na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. 

 

Jak złożyć reklamacje?

 

Reklamacja może zostać złożona pisemnie na adres: Eliza Mytych – Kumańska „MOTEK”, ul. Szkolna 14, 26 – 026 Morawica, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: motek@motek.com.pl 

 

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

  1. dane osoby składającej reklamację (imię, nazwisko, adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mail), 
  2. wskazanie braku zgodności z umową wraz z datą stwierdzenia niezgodności,
  3. żądanie sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy,
  4. dokument potwierdzający zawarcie umowy (dokumentem tym może być na przykład paragon fiskalny, faktura VAT, wydruk z karty płatniczej, nr zamówienia lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy.

 

Termin rozpatrzenia reklamacji

 

Sprzedawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. 

 

Rękojmia dla Przedsiębiorców 

Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Towar lub brak zgodności Towaru z umową wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą zostaje wyłączona (podstawa prawna: art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego).

 

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń:

  1. zwrócić się z wnioskiem o rozwiązanie sporu do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Kielcach, ul. Sienkiewicza 76, 25–501 Kielce http://www.wiihkielce.pl
  2. złożyć wniosek o rozpoznanie sprawy przed stałym polubownym sądem konsumenckim, działającym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,
  3. skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów,
  4. skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej świadczonej pod numerem Infolinii konsumenckiej 801 440 220 oraz 222 66 76 76, czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8: 00 – 18: 00 (koszt połączenia wg taryfy operatora), lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: porady@dlakonsumentow.pl.

 

Konsument może złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i / lub zawartej internetowej umowy o świadczenie usług. Jednocześnie Sprzedawca przypomina, iż adres poczty elektronicznej do kontaktu to: motek@motek.com.pl 

Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa punkt kontaktowy udzielający informacji Konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiazywania sporów konsumenckich. Pomoc udzielana jest pod numerem telefonu 22 55 60 333, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt.adr@uokik.gov.pl. Z pracownikiem Punktu można również spotkać się osobiście w Centrali UOKIK pod adresem: Plac Powstańców Warszawy 1, 00 – 950 Warszawa.

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną, można zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: motek@motek.com.pl oraz w formie pisemnej na adres: : Eliza Mytych – Kumańska „MOTEK”, ul. Szkolna 14, 26 – 026 Morawica.

 

Reklamacja powinna zawierać przedmiot reklamacji wraz z uzasadnieniem, a także wskazanie danych kontaktowych osoby składającej reklamację (imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail).

Usługodawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania, przesyłając odpowiedź zgodnie z wybranym przez Usługobiorcę sposobem.

 

Formularz reklamacji - niezgodność towaru z umowa - wymiana

Formularz reklamacji - niezgodność towaru z umowa - odstąpienie

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl