Oferta Specjalna
BC GARN Tussah Tweed - 04 mandarynka (wycofany u producenta)
BC GARN Tussah Tweed - 04 mandarynka (wycofany u producenta)

70,90 zł

Cena regularna: 73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł
szt.
BC GARN Tussah Tweed - 05 bordowo-brązowy (wycofany u producenta)
BC GARN Tussah Tweed - 05 bordowo-brązowy (wycofany u producenta)

70,90 zł

Cena regularna: 73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł
szt.
BC GARN Tussah Tweed - 12 szary (wycofany u producenta)
BC GARN Tussah Tweed - 12 szary (wycofany u producenta)

70,90 zł

Cena regularna: 73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł
szt.
BC GARN Tussah Tweed - 13 grafitowy (wycofany u producenta)
BC GARN Tussah Tweed - 13 grafitowy (wycofany u producenta)

70,90 zł

Cena regularna: 73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł
szt.
BC GARN Tussah Tweed - 22 zielony (wycofany u producenta)
BC GARN Tussah Tweed - 22 zielony (wycofany u producenta)

70,90 zł

Cena regularna: 73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł
szt.
BC GARN Tussah Tweed - 32 bordowo kremowy mix (wycofany u producenta)
BC GARN Tussah Tweed - 32 bordowo kremowy mix (wycofany u producenta)

70,90 zł

Cena regularna: 73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł
szt.
BC GARN Tussah Tweed - 39 żółty (wycofany u producenta)
BC GARN Tussah Tweed - 39 żółty (wycofany u producenta)

70,90 zł

Cena regularna: 73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł
szt.
BC GARN Tussah Tweed - 41 niebieski - jeans  (wycofany u producenta)
BC GARN Tussah Tweed - 41 niebieski - jeans (wycofany u producenta)

70,90 zł

Cena regularna: 73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł
BC GARN Tussah Tweed - 42 pomarańczowy (wycofany u producenta)
BC GARN Tussah Tweed - 42 pomarańczowy (wycofany u producenta)

70,90 zł

Cena regularna: 73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł
szt.
PAPYRUS - 01 biały
PAPYRUS - 01 biały

29,89 zł

Cena regularna: 36,00 zł

Najniższa cena: 29,90 zł
szt.
PAPYRUS - 02 waniliowy
PAPYRUS - 02 waniliowy

29,89 zł

Cena regularna: 36,00 zł

Najniższa cena: 29,90 zł
szt.
PAPYRUS - 09 żółty
PAPYRUS - 09 żółty

29,89 zł

Cena regularna: 36,00 zł

Najniższa cena: 29,90 zł
szt.
PAPYRUS - 12 pomarańczowy
PAPYRUS - 12 pomarańczowy

29,89 zł

Cena regularna: 36,00 zł

Najniższa cena: 29,90 zł
szt.
PAPYRUS - 16 czerwony
PAPYRUS - 16 czerwony

29,89 zł

Cena regularna: 36,00 zł

Najniższa cena: 29,90 zł
PAPYRUS - 18 brunatny
PAPYRUS - 18 brunatny

29,89 zł

Cena regularna: 36,00 zł

Najniższa cena: 29,90 zł
szt.
PAPYRUS - 19 pastelowy niebieski / turkusowy
PAPYRUS - 19 pastelowy niebieski / turkusowy

29,89 zł

Cena regularna: 36,00 zł

Najniższa cena: 29,90 zł
szt.
PAPYRUS - 21 turkusowy
PAPYRUS - 21 turkusowy

29,89 zł

Cena regularna: 36,00 zł

Najniższa cena: 29,90 zł
PAPYRUS - 22 granatowy
PAPYRUS - 22 granatowy

29,89 zł

Cena regularna: 36,00 zł

Najniższa cena: 29,90 zł
PAPYRUS - 23 niebieski dżinsowy
PAPYRUS - 23 niebieski dżinsowy

29,89 zł

Cena regularna: 36,00 zł

Najniższa cena: 29,90 zł
szt.
PAPYRUS - 24 niebieski
PAPYRUS - 24 niebieski

29,89 zł

Cena regularna: 36,00 zł

Najniższa cena: 29,90 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje

REKLAMACJE

  

Niezgodność Towaru z umową

Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Towar bez wad, zgodny z umową. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta za niezgodność Towaru z umową na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. 

 

Jak złożyć reklamacje?

 

Reklamacja może zostać złożona pisemnie na adres: Eliza Mytych – Kumańska „MOTEK”, ul. Szkolna 14, 26 – 026 Morawica, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: motek@motek.com.pl 

 

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

  1. dane osoby składającej reklamację (imię, nazwisko, adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mail), 
  2. wskazanie braku zgodności z umową wraz z datą stwierdzenia niezgodności,
  3. żądanie sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy,
  4. dokument potwierdzający zawarcie umowy (dokumentem tym może być na przykład paragon fiskalny, faktura VAT, wydruk z karty płatniczej, nr zamówienia lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy.

 

Termin rozpatrzenia reklamacji

 

Sprzedawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. 

 

Rękojmia dla Przedsiębiorców 

Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Towar lub brak zgodności Towaru z umową wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą zostaje wyłączona (podstawa prawna: art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego).

 

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń:

  1. zwrócić się z wnioskiem o rozwiązanie sporu do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Kielcach, ul. Sienkiewicza 76, 25–501 Kielce http://www.wiihkielce.pl
  2. złożyć wniosek o rozpoznanie sprawy przed stałym polubownym sądem konsumenckim, działającym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,
  3. skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów,
  4. skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej świadczonej pod numerem Infolinii konsumenckiej 801 440 220 oraz 222 66 76 76, czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8: 00 – 18: 00 (koszt połączenia wg taryfy operatora), lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: porady@dlakonsumentow.pl.

 

Konsument może złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i / lub zawartej internetowej umowy o świadczenie usług. Jednocześnie Sprzedawca przypomina, iż adres poczty elektronicznej do kontaktu to: motek@motek.com.pl 

Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa punkt kontaktowy udzielający informacji Konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiazywania sporów konsumenckich. Pomoc udzielana jest pod numerem telefonu 22 55 60 333, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt.adr@uokik.gov.pl. Z pracownikiem Punktu można również spotkać się osobiście w Centrali UOKIK pod adresem: Plac Powstańców Warszawy 1, 00 – 950 Warszawa.

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną, można zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: motek@motek.com.pl oraz w formie pisemnej na adres: : Eliza Mytych – Kumańska „MOTEK”, ul. Szkolna 14, 26 – 026 Morawica.

 

Reklamacja powinna zawierać przedmiot reklamacji wraz z uzasadnieniem, a także wskazanie danych kontaktowych osoby składającej reklamację (imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail).

Usługodawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania, przesyłając odpowiedź zgodnie z wybranym przez Usługobiorcę sposobem.

 

Formularz reklamacji - niezgodność towaru z umowa - wymiana- odstąpienie

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl